lauantai 3. lokakuuta 2009

Lehtiä, lehtiä


Skräppäysristeilyn jälkeinen viikko on sujunut askartelun osalta erittäin rauhallisissa merkeissä. Lehtiä olen kuitenkin tehnyt koristeiksi, sillä itse tekemäni kukat kaipasivat seuraa. Lehtiin minulla ei ole ohjetta, ihan improvisoiden mennään. Rohkaistuin kuitenkin käyttämään myös huopaa (kiitos Tampereen junaseuralle :). Luontevimpia lehtimateriaaleja minulle ovat edelleen Glimmer Mistillä värjätty suodatinpaperi tai tavallinen kartonki, johon leikkaamisen ja taittelun jälkeen käytän myös vihreää mustetta. Jos jossain on hyviä lehtiohjeita tai -ideoita, vinkatkaa!


1 kommentti:

  1. Mä oon tänä vuonna ruvennu suur-projektiin, ensin keräsin paljon syksyisen värisiä lehtiä ( varsinkin villiviinin lehdet on ihania), sitten prässäsin ne, ja sen jälkeen laitoin kontaktiin ja leikkasin ylimääräisen kontakti-muovin reunoilta veks. Tuli nättejä =D Sit noita lehtiä saa myös tosi hyvin tehtyä origameina. Kirjastossa on mm. sellanen kirja kuin: pienois-origamit. Tosi monipuolinen, paljon kukkia ja lhetiä. Suosittelen testausta =D

    VastaaPoista