maanantai 30. kesäkuuta 2008

Viimeisin haaste

Inspiroidu-blogin uusin haaste oli hauska ja minulle erittäin sopiva. Askartelukaappini kätköistä löytyy kyllä ikivanhoja materiaaleja, vaikka yritänkin pitää ne järjestyksessä ja laittaa tarvikkeita tarvittaessa myös eteenpäin.

Paperinpalojen käyttäminen scrapbooking-harrastukseen ei ole minulle haasteellista, vaan arkipäivää. Siksi kaivoin tarralaatikkoa, josta löytyvät kaikista vanhimmat tarvikkeet. Aakkosia lukuunottamatta kaikki ylläolevan scrapbooking-sivun tarrat ovat SEI:n. SEI oli minun ensimmäinen suosikkini scrapbook-maailmassa ja minulta löytyy edelleen jonkun verran SEI:n useamman vuoden takaisia tarvikkeita.

Niiden lisäksi tuosta yltä löytyy tumma taustapaperi, nuottikuultopaperia (vellum) ja Sinellistä aikoinaan ostettuja tarroja, jotka ovat olleet minulla erittäin pitkään. Tuon pyöreän, yksittäisen aakkosen valmistajaa tai valmistusvuotta en muista.

Tarvikkeista puheenollen, olisikohan kenelläkään käyttöä näille?

Sivussa on käytetty myös vaaleanpunaista akryylimaalia, tarkoituksellisen ronskilla kädellä. Olen myös raaputtanut sivusta sen valkoista taustaa esiin. Tälläinen ronskimpi tyyli ei varmasti vetoa kaikkiin, mutta minulle se on kivaa vaihtelua.

Sivun koko on tuumissa 6*12 ja juu, tuo nukkekodin lautanen ei oikeasti kuulu kuvaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti