keskiviikko 28. toukokuuta 2008

Siivu (slice)

Olen lueskellut viime aikoina leikkaus- ja kohokuviointilaitteista kuten Cuttlebug, Cricut jne. ja yrittänyt päättää, minkä niistä haluaisin (jos haluaisin).

Etsintäkierroksellani törmäsin Making Memoriesin laitteeseen Slice. Laite vetosi minuun nimenomaan sen takia, että siinä voisi käyttää pieniäkin paperinpalasia. Kuulostaa ihan minulle tarkoitetulta laitteelta. :)

Vielä en ole selvittänyt, tuleeko laite Suomen markkinoille, mutta tässä uteliaille linkki laitetta esittelevään You Tube -videoon.

2 kommenttia:

  1. Nyt on kyllä tosiaan niin monenlaista laitetta markkinoilla ettei aina oikein tiedä että mitä niistä tarvitsee.. vai tarvitseeko mitään. Scraptaculariin on pian tulossa se slice, but oli sillä kyllä aika ikävästi hintaa, joten jäänee hankkimatta. Cuttlebug minulla on ollut pitkään, mutta täytyy sanoa että harvoin tulee kyllä käytetyä sitäkään. Cricut... aika iso laite ja ne jutut niihin kalliita, mutta sillä saa kyllä tehtyä vaikka mitä. Minulla ei sitä kuitenkaan ole enkä aio edes hankkia. Miten ne kaikki koneet aina minulla jää vain pölyttymään. Tuntuu että pitäisi olla hurjasti pöytätilaa että ne olisi aina siinä vieressä käyttövalmiina!

    VastaaPoista
  2. Aivan mahtavan oloinen laite! Pitänee tutustua tarkemmin kunhan vain ensin tulee myyntiin. Making Memoriesin sivuilla puhutaan kesästä 2008.
    Voisin vaikka tilata ulkomailta jos ei Suomeen saavu.

    VastaaPoista